Używamy plików cookie, aby zapewnić jak najlepsze działanie naszej strony internetowej. Kontynuując przeglądanie tej strony lub zamykając tę wiadomość, wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką cookies

7-9 marzec, 2019
VI MIĘDZYNARODOWE TARGI ŻYWNOŚCI 
I NAPOJÓW 
EXPO XXI Warszawa

Polska

 

News

23 stycznia 2019

Sektor WINE & SPIRITS na Targach WorldFood 2019


Targi WorldFood to obowiązkowe miejsce dla wszystkich producentów, dystrybutorów i handlowców zainteresowanych rynkiem polskim, działających nie tylko w branży spożywczej, ale również alkoholowej. Strefa Wine&Spirits z roku na rok jest coraz większa, a oferta targowa jest bogata nie tylko w duży wybór win krajowych i zagranicznych, ale również w rozmowy B2B, panele dyskusyjne i wiele innych atrakcji.

targi wina
 
Polacy coraz częściej sięgają po wino i ten segment rynku alkoholi rośnie w tempie 20% rocznie. Świadomość polskiego konsumenta jest na coraz wyższym poziomie, zwłaszcza jeżeli chodzi o wybór szczepów i regionów.

W Polsce rośnie nie tylko rynek wina, ale też średnia cena wina, ponieważ ogólna kondycja gospodarstw domowych jest coraz lepsza. Następuje również rozwój turystyki, zmiana stylu życia, a także rośnie skłonność do zakupu dóbr luksusowych.
62% Polaków deklaruje, że pije wino, a rocznie wypijamy 400 mln litrów tego trunku. Czterech na pięciu Polaków płaci za wino zazwyczaj mniej niż 30 zł, wina do 20 zł kupuje 38 proc. badanych, a te w przedziale od 21 do 30 zł - 45 proc., 13 proc. ankietowanych wybiera wina w cenie od 31 do 50 zł, 2 proc. wskazań otrzymały trunki za więcej niż 50 zł. Droższe wina częściej wybierają osoby z wyższym wykształceniem. Cena kupowanego wina jest też zróżnicowana ze względu na miejsce zamieszkania - im mniejsza miejscowość, tym chętniej kupowane są wina najtańsze. To wnioski wynikające z raportu firmy Makro Cash&Carry Polska pt. ,,Polacy w świecie wina 2018". Najchętniej wybieramy wina czerwone (66 proc.), półsłodkie lub półwytrawne. Wina białe wskazało 34 proc. badanych. Dynamicznie rosnącą kategorią są wina różowe (21 proc. wskazań), w tym wina musujące (10-proc. wzrost sprzedaży w ciągu roku).

Alkohole to kategoria, której nie może zabraknąć w żadnym sklepie, ponieważ znacznie podnosi zyski i obroty placówki. Ofertę trzeba jednak dostosować do klienteli odwiedzającej sklep, a także do obecnego sezonu. Ważnym jest też śledzenie trendów panujących na rynku, by zawsze mieć w ofercie pozycje, które najlepiej się sprzedają.

Targi WorldFood Poland ze swoim sektorem Wine&Spirits to świetna okazja do zaprezentowania bogatej oferty winiarskiej oraz podróży przez regiony, odmiany, rodzaje, roczniki i style.

Wystawcy i zwiedzający będą mieli okazję do zapoznania się z szeroką ofertą alkoholi z całego świata oraz poszerzenia wiedzy o winie połączone z degustacją napojów z różnych regionów. Na co można liczyć podczas najbliższej edycji?

Stworzymy wspólną strefę, w której szeroka oferta win i alkoholi zostanie wyeksponowana i atrakcyjnie zaprezentowana . Firmy, prezentujące swoje produkty w sektorze Wine&Spirits, mogą liczyć na spotkania z właściwie dobranymi grupami odbiorców. Wśród nich znajdą się osoby decydujące o zakupie alkoholi z punktów sprzedaży takich jak: sklepy specjalistyczne, sieci sklepów i supermarketów, przedstawiciele branży HoReCa, importerzy, dystrybutorzy. Dla wygody wystawców biorących udział w targach oferujemy także serwis kieliszkowy. Firmy będą mogły nawiązać liczne kontakty biznesowe i wymienić się doświadczeniami z przedstawicielami sektora alkoholowego z całego świata ”- informuje Agnieszka Szpaderska, manager Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Poland.
 
Mamy nadzieję, że spełnimy Państwa oczekiwania i zapraszamy staropolskim „NA ZDROWIE” przy stole pełnym specjałów regionalnych i trunków z całego świata.
 
Aby wziąć udział w wystawie prosimy o kontakt: info@worldfood.pl

Zarejestruj się bezpłatnie na stronie: www.worldfood.pl/rejestracja
Wsteczimg

Archive