10-12 kwiecień, 2018
V MIĘDZYNARODOWE TARGI ŻYWNOŚCI 
I NAPOJÓW 
EXPO XXI Warszawa

Polska

Rekomendacje uczestników

WorldFood Warsaw

REKOMENDACJE 2017


Wypowiedź Andrzeja Gantnera - Dyrektora Generalnego PFPŻ


Wypowiedź Andrzeja Wojciechowicza - Doradcy Komisji Europejskiej, eksperta rynku FMCG


Wypowiedź Waldemara Żółcika - Prezesa stowarzyszenia "Unia Owocowa", prezesa firmy Activ.


Wypowiedź Jarka Goławskiego - Dyrektora Marketingu firmy Apple Paple


Aleksander Piekarski - tropextrakt Polska o udziale w targach WorldFood Warsaw

„Już dziś rezerwujemy miejsce na przyszły rok. Świetna atmosfera, wysoki poziom konkurencji, dobre rozmowy biznesowe i ciekawe zainteresowanie zagranicznych kontrahentów, mamy świetny produkt i liczymy na wysublimowany gust Jury w przyszłej edycji”

Tomasz Wachowiak, Manufaktura

„Ciekawe rozmowy i dobry klimat biznesu. Mamy wyjątkowy produkt premium i nasza oferta jest skierowana do wymagającego konsumenta i kontrahenta i to znaleźliśmy podczas Targów WFW….na pewno zobaczymy się za rok”
Najlepsze Daktyle

„Jabłko połączyło Polaków po wejściu embargo i my producenci byliśmy dumni z reakcji konsumentów. Chcielibyśmy aby w poszukiwaniu nowych rynków zbytu nasze starania były wspólne dla wszystkich producentów, a stoiska targowe w Polsce i na świecie pod hasłem – Polskie jabłka dobre na wszystko i dla wszystkich – i z takim przesłaniem chcemy organizować się podczas przyszłej  edycji targów. Cała branża w stolicy!”
Unia Owocowa, Waldemar Żółcik

„Jestem na targach od II edycji i obserwuję rozwój wystawy i potencjał który reprezentuje. Słodycze polskie to niedoceniony lider ale też trudny produkt eksportowy. Szukamy cały czas nowych egzotycznych rynków i dbamy o promocję podczas ciekawych wydarzeń targowych, które dają możliwość pokazania walorów smakowych  produktów czekoladowych i cukierniczych oraz wzbudzają zainteresowanie nasza ofertą. Taką szansę daje WorldFood.”
Słowianka, Sławomir Pawłowski

„Jesteśmy Gościem, a w przyszłym roku chcemy być Wystawcą…Dlaczego? Bo właśnie te targi są dla nas szansą na kontrakty krajowe i zagraniczne produktów dobrych i za rozsądna cenę, produktów zgromadzonych w jednym miejscu przez trzy dni . To także świetna okazja do rozmów biznesowych i spotkania nastawione na konkrety. Nie bez znaczenia jest miejsce, czyli centrum stolicy.”
Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe, Piotr Koziarski

„Swoja ofertę kierujemy do ludzi prowadzących aktywny tryb życia ale szukających sposobu na zdrowie i styl, bez ograniczeń smakowych i innych walorów jakie daje cukier. Stolica bezwzględnie jest skupiskiem takiego grona ludzi,  którzy stosując w swojej diecie ekstrakt ze stewii mogą cieszyć się słodkim smakiem bez uszczerbku na zdrowiu. Targi WorldFood to dobre miejsce spotkań z naszymi odbiorcami  od pierwszej edycji. Po prostu do zobaczenia za rok!”
 Stewiarnia, Beata Straszewska

„Targi w centrum Polski to świetna okazja aby zbliżyć ofertę polskich producentów Anglikom a brytyjską ofertę polskim importerom i handlowcom. To także dobre miejsce do spotkań i rozmów, nie tylko biznesowych. Nasze kraje stały się partnerskie nie tylko przez handel ale wymiany kulturowe i obyczajowe. Może to pomysł na kolejna edycję aby pokazać wpływy polskiej Polonii na życie Brytyjczyków a także brytyjskie obyczaje w Polsce, mogłoby to być uatrakcyjnienie wystawy…..Na pewno do zobaczenia"
Polsko- Brytyjska Izba Handlowa, Marek Szejbal


„Jesteśmy pierwszy raz na targach spożywczych, a nie winiarskich i zaskakuje nas pozytywnie poziom rozmów i wiedzy zwiedzających n/t wina i winiarstwa. Chcielibyśmy oczywiście dotrzeć do szerszego grona odbiorców z naszymi polskimi winami, które są świetne i trochę niedoceniane, ale mamy nadzieję że organizatorzy pomyślą w przyszłej edycji nad dniem polskiego wina. Fajna atmosfera targów i dobre rozmowy.”
Roman Myśliwiec - właściciel winnicy Golesz, założyciel Fundacji na rzecz Rozwoju
i Promocji Winiarstwa Galicja Vitis.


„Mamy bardzo duże doświadczenie w targach i krajowych i zagranicznych. Niestety niewiele wystaw w Polsce spełnia nasze oczekiwania, szczególnie biznesowe. WorldFood zaskakuje pozytywnie: organizacją, zainteresowaniem ludzi biznesu, rozmowami nastawionymi na kontrakty i handel itp. Promocja jest bardzo ważna i bez niej nie ma handlu, ale poważne rozmowy i ich efekty, gwarantują stabilizację firmy i możliwość inwestowania w działania miękkie, również promocję targową….a o to chodzi w każdym biznesie”
Beata Żółcik, Activ- producent soków pod marką Royal Apple


3cia EDYCJA

Zdecydowaliśmy się na udział w III edycji targów ze względu na chęć poszerzenia zbytu naszych wyrobów. Na targach odbyliśmy szereg rozmów z osobami zainteresowanymi współpracą. W większości są to dystrybutorzy żywności naturalnej, przedstawiciele sieci sklepów spożywczych.
Złoty Medal Targów WorldFood Warsaw to zwieńczenie naszej wieloletniej pracy, prestiż i motywacja do dalszego podnoszenia jakości naszych produktów.


Czesław Ślusarczyk, współwłaściciel firmy Ogródek Dziadunia, zdobywcy Złotego Medalu WorldFood Warsaw 2016 za „Diabełek Dziadunia – ketchup pikantny z przetartych pomidorów”
 



Reprezentuję spółkę, która produkuje i sprzedaje maszyny pakujące dla przemysłu spożywczego. To nasz debiut na targach WorldFood Warsaw, jesteśmy z niego bardzo zadowoleni. Prezentowanie oferty na targach biznesu spożywczego to strzał w dziesiątkę. Już dziś mogę powiedzieć, że wyjeżdżamy z targów z kontraktami. Za rok na pewno będziemy na wystawie!

Marek Konatowski, dyrektor Zeal Machines
 



Na targach WorldFood Warsaw jesteśmy po raz pierwszy w charakterze wystawcy. W ubiegłym roku byliśmy na wystawie w roli zwiedzającego. Nasza ekspozycja odbywa się w ramach premierowej strefy EcoFood, która cieszy się dużym zainteresowaniem, co dla nas z pewnością przyniesie nowych partnerów w biznesie.

Paulina Bartlińska, dyrektor handlowy EkoHurtownia.pl, zdobywca Złotego Medalu WorldFood Warsaw 2016 za czekoladę marki Pana Chocolate -  Figa&Dzika Pomarańcza
 



 Jest to nasz pierwszy pobyt na Międzynarodowych Targach Żywności i Napojów WorldFood Warsaw i mam nadzieję, że będzie on owocny. Przyjęliśmy wielu gości na naszym stoisku, odbyliśmy wiele rozmów biznesowych z partnerami zainteresowanymi współpracą.

Rynek warszawski zasługuje na nasze wyroby. Dlatego też zdecydowaliśmy się na udział w targach WorldFood Warsaw. Z pewnością za rok również tu będziemy!

Barbara Szczerba, prezes Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Międzyborzu
 



Ważne jest dla nas aby kierować ofertę zarówno do sklepów detalicznych, sieci handlowych, jak i ekosklepów oraz ekohurtowni. Targi WorldFood Warsaw były doskonałą okazją na nawiązanie kontaktów właśnie z tak szeroką i zróżnicowaną grupą odbiorców.
Podczas tegorocznej edycji musimy docenić również możliwość poszerzenia współpracy z międzynarodowymi kontrahentami oraz uczestniczenia w rozmowach B2B. Z pewnością za rok wrócimy na IV edycję targów WorldFood Warsaw.


Martyna Pietruszka, Imbiriada Sp. z o.o.
 



Uczestnictwo w III edycji targów WorldFood Warsaw planowaliśmy już od ubiegłego roku, byliśmy zwiedzającym poprzedniej odsłony wystawy.
Doszliśmy do wniosku, że ekspozycja na tego typu wystawie to doskonała okazja do nawiązania kontaktów handlowych, zaprezentowania firmy oraz nowego, dynamicznie rozwijającego się na świecie segmentu napojów i produktów, do poznania tendencji rynkowych. Nie zawiedliśmy się, Targi WorldFood Warsaw spełniły nasze oczekiwania na każdej płaszczyźnie. Za rok widzimy się na IV edycji!


Robert Ryński, dyrektor generalny Koala Drink
 



Nasze stoisko wzbudza duże zainteresowanie, nawiązujemy kontakty z innymi wystawcami, odbywamy rozmowy handlowe z polskimi i zagranicznymi producentami żywności.

Marta Paluszyńska, CupCo
 



Jako wystawca po raz pierwszy uczestniczymy w WorldFood Warsaw i jesteśmy z tego zadowoleni. Nawiązaliśmy sporo kontaktów z przedstawicielami krajowego rynku, na naszym stoisku pojawiło się kilku dystrybutorów z zagranicy - Anglii, Gruzji.

Jarosław Goławski, marketing director Apple Paple
 



Na targach WorldFood Warsaw reprezentowałem stoisko Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej, gdzie serwowałem brytyjską jagnięcinę. Ale nie tylko – ekspozycja Izby zawierała brytyjskie sery, kiełbasy, herbaty, ciastka czy piwo.
Przygotowywane przez nas degustacje budzą duże zainteresowanie zwiedzających. Co ciekawe, odwiedzają nas ludzie z całego świata – ze Sri Lanki, Grecji, Cypru, Turcji czy nawet Australii i Nowej Zelandii.
Dzięki takim inicjatywom jak targi WorldFood Warsaw możemy poznać różnorodność kuchni całego świata i dzielić się z innymi tym, co najlepsze!


Kevin Aiston, Brytyjsko-Polska Izba Handlowa
 



Od 1991 roku prowadzimy rodzinną firmę produkującą tradycyjne wędliny. Nasz wyrób – kiełbasa siekana, został nagrodzony Złotym Medalem. To bardzo ważna dla nas nagroda, na pewno pomoże w promocji wyrobu.
III edycja targów to nasz debiut, ale jesteśmy z niego zadowoleni. Nasze stoisko odwiedziło dużo zwiedzających, którzy są zainteresowani firmą i naszą ofertą. Jesteśmy nastawieni na dystrybutorów i sieci handlowe z Polski.


Stanisław Kapecki, Kapecki Sp. J., zdobywca Złotego Medalu WorldFood Warsaw 2016 za kiełbasę siekaną
 


REKOMENDACJE PO II EDYCJI TARGÓW

„W targach WorldFood Warsaw uczestniczymy po raz drugi. Już podczas pierwszej edycji zainicjowaliśmy z kilkoma firmami owocną współpracę, która trwa do dziś.
Druga edycja wystawy jest jeszcze bogatsza, obfitująca w zwiedzających – potencjalnych klientów i partnerów, z którymi możemy nawiązać współpracę.
Firma EKOHERBA 80% swojej produkcji kieruje na eksport. Dlatego tak cenimy sobie międzynarodowy charakter targów WorldFood Warsaw.”

Karol Sidoruk, właściciel EKOHERBA


„Poprzednia edycja WorldFood Warsaw była dla nas bardzo owocna, również ze względu na otrzymany Złoty Medal. To samo można powiedzieć o targach WorldFood Warsaw 2015. Widzimy duże zainteresowanie naszymi produktami ze strony klientów sieciowych, między innymi z Tesco czy ze sklepów ze zdrową, naturalną żywnością.Poza tym na targach prezentujemy po raz pierwszy nasze nowe produkty – wyroby czekoladowe bez laktozy i produkty bezglutenowe. WorldFood Warsaw to idealna okazja do ich premiery i promocji. Doceniam również efekt promocyjny targów i działania marketingowe organizatora. Dzięki nim odwiedzający wiedzą o naszej obecności na targach.

Beata Straszewska, Stewiarnia


„Bardzo pozytywnie oceniamy tegoroczną edycję targów WorldFood Warsaw – sprawną organizację, interesujący dobór wystawców, dużą liczbę branżowych gości, ciekawe wydarzenia towarzyszące zorganizowane na najwyższym poziomie merytorycznym. Dzięki obecności tutaj mogliśmy uczestniczyć w rozmowach B2B z przedstawicielami 10 różnych krajów świata. Ogromnym zaskoczeniem i potwierdzeniem sensu naszej działalności biznesowej jest Złoty Medal za targowy debiut – napój ChaiMate. To nasza pierwsza tak ważna nagroda, a prestiżu dodaje fakt, iż odbieraliśmy ją z rąk prezesa Agencji Rynku Rolnego – czołowej instytucji promującej polską żywność.Nie muszę chyba dodawać, że z pewnością za rok spotkamy się w tym samym miejscu – na III edycji targów WorldFood Warsaw!”

Michał Borecki, Wild Grass


Targi WorldFood Warsaw stają się jednym z najważniejszych punktów kalendarza spotkań dla branży rolno-spożywczej. Prezentacje nowości, dyskusje o trendach i kondycji branży, ale przede wszystkim spotkania producentów, dystrybutorów i sprzedawców z kraju i z zagranicy stanowią o sile i sukcesie tego wydarzenia. Międzynarodowy charakter targów sprawia, że impreza ta jest doskonałą okazją do promocji polskich produktów i firm z branży spożywczej, a pośrednio także do budowy marki naszego kraju.”

Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Godła Promocyjnego Teraz Polska

"Jesteśmy zadowoleni z udziału w targach, przede wszystkim ze względu na ich biznesowy charakter. Wśród zwiedzających jest jedynie nieliczny odsetek ludzi nie związanych z sektorem spożywczym." 

Grzegorz Klimczyk, Zbigniew Winnicki, PHUP „Jędrzejczak”