10-12 kwiecień, 2018
V MIĘDZYNARODOWE TARGI ŻYWNOŚCI 
I NAPOJÓW 
EXPO XXI Warszawa

Polska

Konkurs WorldFood Warsaw Best Business Choice

WorldFood Warsaw Business Best Choice to nagroda publiczności.
Celem Konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie jednego z produktów, które zostaną odznaczone tytułem Złoty Medal Targów WorldFood Warsaw 2018 i otrzymają wyróżnienia w tej kategorii. Oceny produktów dokonają odwiedzający targów. Zwycięski produkt zostanie wyróżniony tytułem WorldFood Warsaw Business Best Choice 2017.
 

Zwycięzcą IV edycji WorldFood Warsaw został produkt firmy tropextrakt. Wybór uczestników targów padł na produkt "Love Drink".
 

natural LOVE Drink jest pierwszym, naturalnym napojem, który działa jak afrodyzjak.
Do produkcji  natural LOVE Drink stosujemy wysokiej jakości ekstrakty roślinne, które w wielu zakątkach świata od wieków wykorzystywane są do zwiększenia  pożądania i wzmocnienia libido.
Natural LOVE Drink zawiera wzmacniające wyciągi roślinne z korzeni maca (Ameryka Południowa), damiana (Ameryka Północna), żeň-szenia (Azja) oraz europejskiej mięty.
Produkt słodzimy wyłącznie sokiem z agawy i stosujemy naturalną wodę mineralną (0,0% alkoholu)
Produkcja oraz biologiczny nadzór żywności w Niemczech.

www.lovedrink.net




REGULAMIN KONKURSU