9 maja 2024
Nasze Targi WorldFood Poland, najważniejsze wydarzenie branży spożywczej w Europie Środkowo-Wschodniej, zakończyły w ubiegłym miesiącu swoją 10. jubileuszową edycję w halach EXPO XXI w Warszawie, pozostawiając po sobie niezapomniane wrażenia. Przez trzy dni, od 16 do 18 kwietnia, wydarzenie zgromadziło ponad 300 wystawców z 30 krajów i przyciągnęło 5500 specjalistów z całego sektora spożywczego, s...
Czytaj więcej
8 kwietnia 2024
Warszawa, 16-18 kwietnia – Targi WorldFood Poland, kluczowe wydarzenie dla sektora spożywczego w Europie Środkowo-Wschodniej, zapraszają na kolejną edycję, która odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie. Jako miejsce spotkań dla biznesu i wymiany wiedzy, WorldFood Poland 2024 zgromadzi profesjonalistów zarówno z Polski, jak i z zagranicy, oferując bogaty program konferencji, debat, konsultacji branżow...
Czytaj więcej
5 kwietnia 2024
Międzynarodowe targi spożywcze stale ewoluują. Stają się nie tylko miejscem spotkań branży, ale i przykładem zrównoważonego rozwoju w organizacji dużych wydarzeń. W tym artykule przybliżymy, jak inicjatywy ekologiczne są integralną częścią naszych targów, wpływając pozytywnie nie tylko na doświadczenia uczestników, ale i na środowisko naturalne. Odkryjcie z nami, jak każda decyzja i działanie pode...
Czytaj więcej
3 kwietnia 2024
https://youtu.be/xJnqqDPomOw Zapis webinaru z 20 marca 2024 roku – prowadzony przez Tomasza Szaconia 0:00 Wstęp 1:15 Jak przygotować firmę? 10:04 Jak przygotować produkt? 22:06 Jak znaleźć kontakty do kupców? 31:05 Pytania i Odpowiedzi 35:55 Nowy produkt 39:08 Kontakt raz w tygodniu 45:33 Czy młoda spółka ma szanse? 48:18 Certyfikaty IFS 51:09 Rossmann 54:08 Pół r...
Czytaj więcej
21 marca 2024
Miło nam poinformować, że KSM-66 Ashwagandha, flagowy produkt firmy Ixoreal, został tytularnym sponsorem międzynarodowych targów spożywczych WorldFood Poland. To jedno z najważniejszych wydarzeń w branży spożywczej zyskuje wsparcie od marki, która nie tylko cieszy się uznaniem na arenie międzynarodowej, ale również wyznacza standardy w dziedzinie naturalnych suplementów. Ixoreal, będący częścią...
Czytaj więcej
14 marca 2024
Dolina Dobra, polska marka, która ponownie została sponsorem Strefy Spotkań Handlowych na naszych międzynarodowych targach WorldFood Poland. Przybliżmy nieco tę naszemu sponsorowi, która z natury czerpie inspiracje, a nie zasoby. Skąd się wzięła Dolina Dobra? Dolina Dobra to nie tylko nazwa, to cała filozofia działania usytuowana w Przechlewie, gdzie otoczenie łąk, pas...
Czytaj więcej
12 marca 2024
WorldFood Poland to wydarzenie, które wykracza poza ramy tradycyjnych targów żywnościowych, stanowiąc istotne wydarzenie dla przedstawicieli branży biznesowej. Jesteśmy organizatorami wyjątkowego spotkania skierowanego do profesjonalistów z sektora spożywczego, zarówno z obszaru handlu hurtowego, jak i detalicznego, a także dla przedstawicieli HoReCa. Nasza platforma oferuje możliwość angażującej ...
Czytaj więcej
29 lutego 2024
W branży spożywczej do dyspozycji jest obecnie mnóstwo produktów pochodzących zarówno z rodzimych upraw i przedsiębiorstw, jak i najodleglejszych zakątków świata. Każdy z nich posiada swoje wyjątkowe walory i odbiorców, którzy nie wyobrażają sobie bez niego świata kulinariów. Jednak każdego roku w przemyśle spożywczej obecne są pewne trendy, które wskazują, jakie dania, artykuły spożywcze i filozo...
Czytaj więcej
15 lutego 2024
Targi żywności i napojów to cykliczne wydarzenia branżowe, które stanowią doskonałe i wielokierunkowe narzędzie marketingowe dla dużych, średnich, jak i małych firm. Udział w tego typu przedsięwzięciach jest korzystny zarówno dla firm od dawna istniejących na rynku produktów spożywczych, jak i dopiero rozpoczynających swoją działalność. Jakie korzyści daje udział w targach w zakresie integracji br...
Czytaj więcej
14 lutego 2024
Współpraca z dyskontami spożywczymi to dla wielu dostawców i producentów żywności ogromna szansa na rozszerzenie swojego zasięgu i zwiększenie sprzedaży. Dyskonty spożywcze odgrywają kluczową rolę na rynku detalicznym, przyciągając setki tysięcy klientów dziennie. Dlatego nawiązanie współpracy z nimi może przynieść znaczny wzrost obrotów, ale również stawia przed dostawcami pewne wyzwania. W ni...
Czytaj więcej